جدول زمانبندی کارگاه های آموزشی – پژوهشی در طول هفته پژوهش ( 4 لغایت 9 دی ماه 89 )
مکان | زمان دوره | مدرس | عنوان کارگاه | ردیف |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز شنبه 4/10/89 ساعت 12-8 روز چهارشنبه 8/10/89 ساعت 18-14 بعدازظهر روز پنج شنبه 9/10/89 ساعت 12-8 | دکتر شهرام فتاحی | آشنایی با پژوهش در عمل ( اقدام پژوهی ) | 1 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز شنبه 4/10/89 ساعت 12-9 | آقای هیوا محمدی | آشنایی با جستجوی اطلاعات از منابع | 2 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز یکشنبه 5/10/89 ساعت 12-9 | خانم دکتر شیرین ایران فر | آشنایی با شیوه های پروپزال نویسی | 3 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز چهارشنبه 8/10/89 ساعت 12-9 | آقای هیوا محمدی | آشنایی با شیوه های تدوین مقاله های علمی و پژوهشی | 4 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز یکشنبه 5/10/89 ساعت 17-14 روز چهارشنبه 8/10/89 ساعت 17-14 | آقای دکتر محمد جوشقانی | آشنایی با شیوه های تدوین مقاله های علمی و پژوهشی | 5 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز پنجشنبه 9/10/89 ساعت 12-8 | خانم شهلا گنجی | آشنایی با جستجوی اطلاعات از منابع | 6 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز شنبه 4/10/89 ساعت 12-8 صبح و 18-14بعدازظهر روز یکشنبه 5/10/89 ساعت 12-8 صبح و 18-14بعدازظهر روز دوشنبه 6/10/89 ساعت 12-8 صبح و 18-14بعدازظهر | آقای دکتر محمود مرادی | آشنایی با پژوهش در عمل | 7 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز یکشنبه 5/10/89 ساعت 12-8 روز یکشنبه 5/10/89 ساعت 18-14 | آقای دکتر پاپ زن آقای پیرصاحب | آشنایی با شیوه های تدوین مقاله های پژوهشی | 8 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز شنبه 4/10/89 ساعت 12-8 صبح و 16-14 بعدازظهر | آقای دکترکاکا برایی | خلاقیت و نوآوری | 9 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز یکشنبه 5/10/89 ساعت 12-8 صبح و 16-14 بعدازظهر | آقای دکتر کاکابرایی | مهارتهای زندگی | 10 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز دوشنبه 6/10/89 ساعت 12-8 صبح و 18-14 بعدازظهر | آقای دکتر پاپ زن | مبانی تحقیق کیفی | 11 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز سه شنبه 7/10/89 ساعت 12-8 صبح و 18-14 بعدازظهر | آقای صادق کریمی | آشنایی با شیوه های پروپزال نویسی | 12 |
مجتمع فنی پسران زنده یاد محمدیان جنب پژوهشکده تعلیم و تربیت | روز سه شنبه 7/10/89 ساعت 18-14 بعدازظهر | آقای دکتر پاپ زن | اقدام پژوهی | 13 |
لیست معلمان پژوهنده برتر استانی سال 89-88 آموزش و پرورش استان کرمانشاه | ||||
رتبه | نام و نام خانوادگی | عنوان کار اقدام پژوهی | محل خدمت | |
1 | مقدس یوسفی | حل مشکل پرخاشگری دانش آموز سال اول راهنمایی | پاوه | |
2 | نعمت جهانفر | بهبود درس انشای دانش آموزان پایه دوم راهنمایی با استفاده از دانش های زبانی | حمیل | |
3 | فاطمه چگنی | بهبود مشکل رفتاری دانش آموز گوشه گیر با استفاده از روش مشارکتی | هرسین | |
4 | شیرین شهریاری | بهبود ناهنجاری های پای پرانتزی دانش آموز سال اول | پاوه | |
5 | برزان محسنی | درمان اختلال املای دانش آموز سوم ابتدایی | جوانرود | |
6 | مژگان محمودی | بهبود وضعیت انضباطی و درسی دانش آموز با روش مشارکت در کارهای گروهی | هرسین | |
7 | زهرا یاری | کیفیت بخشی به جلسات شورای دبیران | ن 1 | |
8 | فریده کولیوند | افزایش توانایی در انجام آزمایش درس علوم پنم ابتدایی | سنقر | |
9 | آرام ویسمرادی | افزایش یادگیری مبحث تشکیل تصویر در آینه های تخت و کروی در دانش آموزان | روانسر | |
10 | فاطمه قاسمی | علل افت تحصیلی یک دانش آموز در درس املا | ن 3 | |
11 | حمیده نادری قاضی خانی انسیه آفتابی | رفع ناتوانی یادگیری هجی کردن نوشتاری کلمات | هرسین | |
12 | معصومه رضاپور | فعال سازی دانش آموزان پایه اول در درس املا با ارائه بازخوردهای ابتکاری | سنقر | |
13 | فاطمه نادری | چگونه می توانم زانوی پرانتزی دانش آموزان را اصلاح کنم | پاوه | |
14 | مریم تحریری | کاهش اضطراب در یکی از دانش آموزان | ن 3 | |
15 | مریم کلهری | تقویت یادگیری درس دیکته در دانش آموز پایه دوم ابتدایی | سنقر | |
16 | ژیلا خدامرادی | افزایش پیشرفت تحصیلی در درس حرفه و فن با استفاده از سئوالات طنز و کاریکاتور | روانسر | |
17 | فرشته رضایی | فعال سازی دانش آموز پایه اول در درس املا با استفاده از روش مشارکتی | هرسین | |
18 | علی حسن کرمی | ایجاد انگیزه به تحصیل در دانش آموزان با استفاده از زیبا سازی فضای آموزشی | روانسر | |
19 | روناک مرادی زاده | چگونه می توانم مسئله افسردگی یک دانش آموز را کاهش دهم | روانسر | |
20 | مژگان کلهری | کاهش کمرویی دانش آموز با استفاده از روش محبت ورزی والدین و اولیا مدرسه | ناحیه دو | |
21 | علی اخگر زاده | افزایش توان یادگیری دانش آموزان کلاس پایه اول در مبحث فعل درس عربی | پاوه | |
22 | نورالدین ویسی | چگونه می توانم توان یادگیری یک دانش آموز را در درس ریاضی بهبود بخشم | ن 3 | |
23 | زهره جلیلیان | بررسی علل ضعف دانش آموز پایه اول ابتدایی در بخوانیم و بنویسیم | ن 3 | |
24 | محمد جواد آفتابی | افزایش پیشرفت تحصیلی یک دانش آموز در املا | هرسین | |
25 | شاه ولی خنجری | راههای کاهش پرخاشگری و ناسازگاری یکی از دانش آموزان پسر نابینای مطلق و کم توان ذهنی | ن 1 | |
26 | نادیا صفیعی | افزایش اثر بخشی فرآیند یاد دهی- یادگیری دانش آموزان پایه دوم | پاوه | |
27 | مرضیه نظری | راهکارهای ایجاد انگیزه برای شرکت دبیران در کارگاه IT | ن 1 | |
28 | اسماعیل محمدی نیا | چگونگی علاقمندسازی دانش آموزان سال سوم تجربی به درس تاریخ معاصر | باینگان | |
لیست معلمان پژوهنده برتر منطقه ای (برتر شهرستان/ ناحیه/ منطقه) آموزش و پرورش استان کرمانشاه سال 89 | ||||
رتبه | نام و نام خانوادگی | عنوان کار اقدام پژوهی | محل خدمت | |
29 | بهنام درخشان | کاهش نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای از طریق آموزش مهارت های زندگی | سنقر | |
30 | سپهر ولی زاده | تقویت مکالمه زبان انگلیسی در دانش آموزان پایه سوم | ن 1 | |
31 | عیسی یوسفوند | چگونه می توانم راه حل مناسبی برای تغییر رفتار دانش آموز پرخاشگر پیدا کنم | ن 3 | |
32 | فرحناز یاری میانه | فعالسازی و افزایش علاقمندی دانش آموزان به املای فارسی | ن 3 | |
33 | سبحان امینی | افزایش میزان رغبت دانش آموزان به مطالعه | روانسر | |
34 | آزیتا فخری | چگونه می توانم نمرات املای یکی از دانش آموزانم را بهبود بخشم | ن 3 | |
35 | ایران منصوری | بهبود وضعیت تجهیزات مدرسه با استفاده از مشارکت های مردمی | ن 3 | |
36 | نوروز قیصری | اصلاح روش درک مطلب دانش آموزان پیش دانشگاهی رشته ادبیات | دالاهو | |
37 | فرزانه مطهری | چگونه اختلال یادگیری درس دیکته در دانش آموز پایه پنجم را بهبود بخشم | ن 1 | |
38 | پریسا نجفی | چگونه می توانم مشکل پرخاشگری یکی از دانش آموزانم را بهبود بخشم | ن 3 | |
39 | سرکوت نادرپور | افزایش میزان خلاقیت دانش آموزان کلاس | روانسر | |
40 | ژیلا بندگی زاده | افزایش نظم و انضباط در دانش آموزان در زنگ تفریح | ن 3 | |
41 | نجف سزاوار | افزایش انگیزه در یادگیری درس زیست شناسی | کنگاور | |
42 | پروانه خنجری | راههای کاهش پرخاشگری و ناسازگاری یکی از دانش آموزان پسر نیمه بینای پایه چهارم | ن 1 | |
43 | فرحناز صفری | افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان یک کلاس با استفاده از روش مشارکت | ن 1 | |
44 | فرزانه وفادار | افزایش انگیزه معلمان ابتدایی در استفاده از وسایل کمک آموزشی | ن 3 | |
45 | فاطمه مسجدی | فعالسازی دانش آموزان در خواندن و نوشتن و املا با استفاده از روش مشارکتی | ن 3 | |
46 | حیدر اسلامی نیا | فعال سازی شورای معلمان | پاوه | |
47 | فاطمه سلیمانی سرور رشیدی | پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی | بیستون | |
48 | مرزبان پرهوده | رفع مشکل یک دانش آموز | گیلان غرب | |
49 | نور محمد معصومی | از بین بردن افسردگی روانی و ناراحتی جسمی یک دانش آموز دوره ابتدایی | بیستون | |
50 | شنو خسروی | چگونه می توانم اعتماد به نفس را افزایش دهم | پاوه | |
51 | مریم رنجبر | افزایش میزان یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان پایه چهارم با استفاده از جدول ضریب | سنقر | |
52 | ایران رسولی | افزایش میزان یادگیری دانش آموزان رشته علوم انسانی در زبان انگلیسی | گیلان غرب | |
53 | حسنا بیات | چگونه توانستم در کلاس حرفه و فن انگیزه دانش آموزانم را بالا ببرم | ناحیه دو | |
54 | محمد مرادی | افزایش توان یادگیری دانش آموزان پایه سوم دبیرستان در مبحث نقشه های توپو گرافی کتاب جغرافیای 2 | باینگان | |
55 | فرحناز ابراهیمی | روشهای تدریس تقویت و یادگیری دانش آموزان | ن 3 | |
56 | شیما غیب غلامی | راه های افزایش انگیزه تحصیل در دانش آموزان راهنمایی | بیستون | |
57 | فائزه رحیمی | چگونه توانستم رفار تقلب دانش آموزی را کاهش دهم | پاوه | |
58 | مهنوش پاکباز | رفع اضطراب امتحان ریاضی یک دانش آموز راهنمایی | سرپل ذهاب | |
59 | مهستی رضایی | افزایش توان دانش آموزان یک کلاس سال اول دبیرستان در تمرین نگارش فارسی 1 | روانسر | |
60 | فریده لطف الهی | گوشه گیری و عدم علاقه به کلاس و یادگیری در یکی از دانش آموزان پیش دبستانی | پاوه | |
61 | داریوش کرانی | تاثیر حیطه روانی – حرکتی در یادگیری حرکات ظریف | ماهیدشت | |
62 | شهلا جامه شورانی | کاهش اضطراب یک دانش آموزان | ن 3 | |
63 | علی رزلانسری | تقویت توان یادگیری دانش آموز کلاس سوم ابتدایی در درس املا با استفاده از روش مشارکتی | ن 3 | |
64 | فرزانه یزدانی | افزایش عزت نفس و کاهش کمرویی | ن 1 |