جشنواره روشهای فعال تدریس

از  :      ادارۀ آموزش و پرورش ناحیه 1 کرمانشاه

به : دبیرستانها ،هنرستانها و مراکز پیش دانشگاهی

موضوع   : جشنواره روشهای فعال تدریس

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله وسلم

        با احترام ،در اجرای 470/58430/561-6/11/88  بخشنامه ارسالی از سازمان متبوع  به پیوست تقسیم بندی موضوعی کتاب دروس (زبان فارسی1،زبان انگلیسی2،شیمی 1 و آزمایشگاه)و فرم شماره 1  جشنواره روشهای فعال تدریس در سال تحصیلی 89/88 دوره متوسطه جهت اطلاع دبیران ناحیه ارسال می  شوداز مدیران محترم درخواست می گردد اسامی همکاران متقاضی و علاقمند به شرکت در جشنواره را با تکمیل فرم شماره 1 بخشنامه ، تا تاریخ 5/121/88 به  گروههای آموزشی متوسطه ناحیه ارسال نمایند . ضمناً خواهشمند است در اجرای مفاد این بخشنامه به نکات زیر توجه فرمائید:

- متقاضیان  جهت راهنمایی و آگاهی بیشتر از کم و کیف جشنواره  و چگونگی اجرای بهتر می توانند به گروههای آموزشی متوسطه مراجعه نمایند.

-شایسته است دبیرمتقاضی شرکت در جشنواره  فیلم اجرا  را با کیفیت مناسب روی  CD تا تاریخ 15/12/88 به گروههای آموزشی متوسطه ناحیه  ارسال نماید.

 -با توجه به نقش IT در تسهیل  و تسریع آموزش و یادگیری و همچنین فراهم بودن امکانات و تجهیزات آن در مدارس متوسطه به صورت عمومی ، از مدیران محترم درخواست می گردد ترتیبی اتخاذ نموده تا دبیران شرکت کننده در جشنواره بیش از پیش بتوانند از این امکانات در جهت ارائه تدریس  استفاده نمایند.ضمناً از این مدیران به نحو مقتضی تقدیر و تشکر خواهد شد.

-تمهید امکانات برگزاری به عهده دبیر و مدیر آموزشگاه می باشد .

-نفرات برتر ناحیه  به نحوشایسته مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

-دبیران برگزیده استانی دراردیبهشت ماه 89 اجرای زنده خواهند داشت .

منوچهر اسماعیلی

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 کرمانشاه

رونوشت:

معاونت آموزش و نو آوری آموزش متوسطه

--گروههای آموزشی متوسطه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد